onsdag 10. september 2008

Passiv og frustrert wikipedianer

Jeg har lyst til å skrive om noe frustrerende midt oppi all hyggen jeg opplever her på Viken.

De fleste av de hobbyene og interessene jeg hadde før jeg reiste hjemmefra har jeg lagt fra meg fordi det rett og slett ble for vanskelig å praktisere de her i Gjøvik i totalt nye omgivelser. En av de få hobbyene jeg hadde som jeg trodde jeg skulle kunne fortsette med var Wikipedia. Jeg er wikipedianer, en som skriver og redigerer artikler på Wikipedia. Dette har jeg holdt på med i snart to år nå og jeg stortrives.

Eneste som trengs er en datamaskin og mulighet for kontakt med "Verdsveven". Datamaskin har jeg, men det skranter kraftig på nettkontakten. Jeg har ikke gjort en skikkelig endring på Wikipedia siden jeg reiste hjemmefra (redigering av Khao Yai nasjonalpark og opprettelse av Tracy Hickman). Dette er til stor forargelse.

Ellers så jeg min første episode av Grey's Anatomy i går. Det var flott.

1 kommentar:

  1. Ja, det var nokså flott med Grey's Anatomy, men hva vet du om den nasjonalparken som er verdt å vite?

    SvarSlett