tirsdag 4. november 2008

Sannheten skal lede meg.

Først og fremst vil jeg informere om at jeg ikke leser så mye i nettutgaven til VG som jeg en gang gjorde, men tidligere i dag ble jeg gjort oppmerksom på en artikkel om denne solstrålen.

Tror at uavhengig av hva jeg foretar meg de kommende år (2009/2010/2011) så skal jeg forsøke å få finansiert en billig og kort tur til Slab City i California. Av alle attraksjoner som kan trekke en til ulike reisemål må det vel være sannheten som er det ypperste. Gud er kjærligheten. Hit skal jeg, og dette fantastiske mennesket (om jeg får muligheten) skal jeg treffe.


Ellers kan jeg si at jeg i morgen avslutter mitt nåværende fruktløse forhold til Fjesboka. Det tok seg opp når ting kom på nynorsk, men forhold overlever ikke på god underholdningsverdi alene.

1 kommentar: